• Zwiększanie konkurencyjności
  • przedsiębiorstw branży mlecznej
  • poprzez działania proekologiczne

Szkolenia

Szyte na miarę potrzeb Zyskaj na ekologii

Praktyczne rozwiązania biznesowe

Doradztwo

O Nas

logo fc

 

Lider:

 

First Communications Sp. z o.o. S.K.

 

First Communications Sp. z o.o. S.K. to agencja consultingowa i public relations świadcząca usługi na najwyższym profesjonalnym poziomie. Nasze działania realizowane są z niezależnej perspektywy, opartej na wiedzy i doświadczeniu wypracowanym przez lata wspólnie z naszymi Klientami i Partnerami.


First Communications działa od 1998r., a nasz główny profil działalności to public relations. Spółka świadczy profesjonalne usługi z zakresu doradztwa i consultingu, kreowania pozytywnego wizerunku, marketingu, promocji unijnych programów, doradztwa w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania. Firma specjalizuje się w działaniach promocyjnych i public relations na rzecz branży rolno – spożywczej, a w szczególności mleczarstwa.


Nasze działania w tym zakresie obejmują zarządzanie strategiczne, restrukturyzację, ocenę efektywności, nowoczesne metody zarządzania, konkurencyjność. Monitorujemy i badamy rynek, dostarczamy kompleksowych informacji sektorowych – analiz produkcji, cen, handlu zagranicznego, charakterystyki rynku producenta i konsumenta.


Naszą misją jest oferowanie usług na najwyższym poziomie. Zapewniamy profesjonalne rozwiązania dopasowane do indywidualnych potrzeb Klienta, co przekłada się na wspólne osiągnięcie sukcesu. Nad sukcesem naszych Klientów pracuje kilkunastoosobowy profesjonalny zespół.

 logo polskia izba mleka

 

Partner:

 

Polska Izba Mleka

  

Polska Izba Mleka powstała w 2008 roku i jest dziś największą organizacją branży mleczarskiej w Polsce oraz liczącym się partnerem na arenie międzynarodowej. Zrzesza spółdzielnie i zakłady  mleczarskie oraz firm działające na rzecz rozwoju polskiego sektora mleczarskiego. Polska Izba Mleka przyjęła formułę izby gospodarczej stając się płaszczyzną wymiany doświadczeń swoich członków.

 

Od sześciu lat Polska Izba Melka działa na rzecz mleczarstwa, wpływa na kształtowanie polityki mleczarskiej i uczestniczy w jej realizacji. Bierze aktywny udział w opiniowaniu projektów, ustaw i rozwiązań, dotyczących funkcjonowania sektora mleczarskiego. Jest organem doradczym oraz wspomaga nasze podmioty w zakresie spraw spornych wobec administracji.

 

Skupiamy się na reprezentowaniu interesów branży mleczarskiej zarówno na arenie krajowej, jak i międzynarodowej. Działamy na rzecz podnoszenia jakości, transferu wiedzy i technologii. Staramy się być doradcą i służyć fachową pomocą w trudnych sytuacjach, z jakimi spotykają się nasi członkowie.

 

Dokładamy wszelkich starań, by promować polskie mleczarstwo. Dbamy o interesy podmiotów zrzeszonych w Polskiej Izbie Mleka na poziomie legislacyjnym zarówno w kraju, jaki i na forum Komisji Europejskiej, czy Parlamentu Europejskiego. Ważnym elementem naszych obowiązków jest szybkie przekazywanie informacji w zakresie zmieniających się aktów prawnych oraz w sytuacjach kryzysowych dotyczących branży.

question

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz

Zapisz się online!

Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego